Wednesday, November 10, 2010

Apa Makna Kalau Awek Bagi Coklat?

Pernah tak korang bagi bunga, coklat atau teddy bear kat awek korang. Mesti pernah kan...Baik ngaku...haha..

Yela da korang sayang awek korang mestilah bagi kan...lagi-lagi bila korang terkantoi keluar ngan awek lain. Demi menyelamatkan 'rumahtangga' korang dan terpaksa bagi alasan awek yang keluar ngan korang tu adik sepupu je sebenarnye...

tak pun kakak angkat yang paksa korang temankan dia pergi beli hadiah sebab dia tak tau nak pilih....haha..


Tapi awek korang ade x bagi bunga, teddy bear atau coklat kat korang...aku rase la sepanjang aku ber'couple' belum ade lagi..haha..melainkan korang berjiwa sentimentel yang memaksa awek korang bagi hadiah macam tu...

Kalau ade pun mungkin bagi coklat yang awek korang buat sendiri semata-mata nak dapatkan pujian ikhlas dari korang...

Alkisahnya, aku baru je dapat hadiah coklat daripada sorang awek. Boleh tahan jugak orangnya, bak kata kawan aku masa kat universiti dulu, setakat nak bawak pergi KLCC tak malu la...haha teruk betul perangai kawan aku tu...

Awek ni kerja di salah sebuah bank terkenal la jugak. Aku rase korang mesti ade simpan duit banyak kat bank tu. Hadiah yang awek tu bagi sebenarnya tanda ucapan terima kasih dia sebab aku ada pulangkan duit yang terlebih dia bagi kat aku masa buat pengeluaran kat kaunter.

Yela, aku sebenarnya takdela mengharapkan apa-apa balasan sebab aku tau duit yang lebih pada aku dah tentu kurang atau 'short' pada bank. Maka nanti dia yang kena bayar.


ni gambar-gambar hadiah tu....



                 ni beg, coklat kat dalam...



                Kalau tak silap aku banyak gak isi dalam ni....




 Close up sikit.....

Anyway, terima kasih aku ucapkan sekali lagi pada awek yang bernama **** . Memandangkan aku nak tunang bulan depan maka aku terpaksa menahan diri daripada meng'adjust' awek tu walaupun kawan aku cuba untuk meracuni fikiran.... haha...


Nak no tel?

haha....


No comments:

Post a Comment